Miért fontos egy jól megtervezett és jól tördelt kiadvány?

A kiadványszerkesztés terén jelentős referenciákkal rendelkezünk. Hatalmas szám jönne ki, ha összeadnánk hány kiadványoldalt, nyomtatott kommunikációs anyagot terveztünk, szerkesztettünk, kiviteleztünk működésünk évei alatt.

Bár a márkakommunikáció egyre inkább az online térben zajlik, a kiadványok reneszánszukat élik és hathatós kiegészítői az online csatornáknak. Mindannyian tapasztaltuk már, hogy egy tökéletesen szerkesztett, gyönyörűen kivitelezett kiadványt élmény kézbe venni. Az offline kiadványok nagyban tudják erősíteni a márkák prémium jellegét. A kiadványtervezés, -szerkesztés, kivitelezés pedig, az innovatív nyomdai technológiáknak köszönhetően, folyamatosan túlszárnyalhatja önmagát.

A különböző nyomtatott kommunikációs anyagok a következetes márkakommunikáció elemei. Így a tervezési folyamatban a márkaépítés, illetve vizuális identitás részeként kezeljük őket. Egy kiadvány akkor professzionális, ha stílusában, layoutjában, vizuális megoldásaiban a márkaidentitást tükrözi.

A kiadványszerkesztés fontos design elemei a typográfia, a vizuális stílus, a fotóanyag, ill. egyre fontosabb eszköz az adatvizualizáció, ezen belül is az infografikák. Mindezen elemek az arculattervezés során kerülnek meghatározásra, ill. az arculati kézikönyvben (AKK), vagy a brand bookban összefoglalva.

Sok esetben a kiadványok részben vagy egészben az online térben is megjelennek. Egyre gyakoribbak a letölthető vagy lapozós formájú E-kiadványok. Egy tetszetősen elkészített online PDF anyagnak pedig SEO hozadéka is van, amennyiben elláttuk a megfelelő beállításokkal.

Fordítson több időt arra, amihez a legjobban ért.

Ha már elkészült a kézirattal és megvannak már az illusztrációk és képek, akkor írj nekem és kérj személyre szabott árajánlatot!