Biztosan nem mondok neked újdonságot azzal, hogy a logó az üzleted, a márkád, a vállalkozásod védjegye. Sok esetben az első csatlakozási pont közted és a jövendőbeli ügyfeled, vásárlód, követőd között.

Nagyon fontos, hogy ezzel a megjelenéssel a jövőben is összekapcsol majd. Egy kutatás szerint, agyunk 60ezerszer gyorsabban fogja fel a képes tartalmakat, mint a szövegeseket!
Tulajdonképpen a logó a céged arca. Az első benyomás pedig, mint tudjuk rendkívül fontos.

Emlékszel a barlangrajzokra igaz? (Na nem a saját életedből, hanem a történelem órákról. :-D ) Szimbólumokat használtak már az ősemberek is, a logó szó is a görög logos szóból származik, aminek a jelentése „szó”.

Jártunkban-keltünkben szimbólumok, logók jönnek velünk szembe, van, amit tudatosan már észre sem veszünk, de a jelentésével tökéletesen tisztában vagyunk.
Gondolj csak a Mc’Donalds-ra, az Apple-re, a Volkswagenre, a Starbucksra, vagy akár a Facebookra. Ugye, hogy rögtön beugrik a cég szimbóluma 😊!

Fontos tudnod, hogy egy logó születésekor kiemelt figyelmet kell szentelni az összhangra, hogy a színek, a formák, a betűtípus hogyan egészítik- vagy oltják ki egymást. És mivel – ahogyan már fentebb is bizonyítást nyert- a logó az, amiről a cég először eszedbe jut, ezért a legfontosabb, hogy legyen megjegyezhető, felismerhető, megkülönböztető, figyelemfelkeltő és érthető.

Gondolom nem kell tovább ragozzam neked, hogy miért is fontos annyira, hogy „jó” legyen, mert már érted, hogy miért is fontos a logó 😊.

Így pedig, hogy ezzel már tisztában vagy, csak a megfelelő embert kell megtalálnod ahhoz, hogy életre keltsd az új- , vagy lendületet adj a már meglévő vállalkozásodnak.
Azt javaslom, ne keress tovább 😊

Leave A Comment

Receive the latest news in your email
Table of content
Related articles